07 April, 2007

BMW Power - E30


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 10 mm; Program : Manual; Aperture : f 4; Exposure : 1/30 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 10 mm; Program : Manual; Aperture : f 4; Exposure : 1/20 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 10 mm; Program : Shutter priority; Aperture : f 4; Exposure : 1/20 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 10 mm; Program : Manual; Aperture : f 4; Exposure : 1/15 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 10 mm; Program : Manual; Aperture : f 4; Exposure : 1/15 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 20 mm; Program : Manual; Aperture : f 5.6; Exposure : 1/3 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 50 mm; Program : Manual; Aperture : f 1.8; Exposure : 1/8 sec; ISO 100


Camera : Canon EOS30D; Focal length : 50 mm; Program : Manual; Aperture : f 1.8; Exposure : 1/5 sec; ISO 100

4 comments:

Anonymous said...

Imi place aia frontala in viteza. Se pare ca ai inceput sa stapanesti mai bine motion blur-ul. De asemenea aia cu cladirile neterminate. Bun contrastul lucios/neterminat. Sunt curios de ce n-avea capota. E ca o gagica buna care alearga pe plaja numai in sutien, fara chiloti :)

Anonymous said...

Bune panning-uri. Penultima imi place cel mai mult. Wallpaper-like. :P

Trandafir Iulian said...

Haha, tare aia cu gagica buna fara chiloti :)) cu motion bluru am ajuns un pic mai aproape, dar tot rig-urile care se ataseaza de masina dau cele mai impresionante rezultate.. (o sa trebuiasca sa imi confectionez si d'alea :D). Decorul este "Paradisul Verde" de la Corbeanca, undeva la periferie (in ghetouri :))
Cu toate ca am devenit cam banal, si nu am venit cu nimic nou (aceleasi unghiuri fumate, etc. :)), eu va multumesc pentru aprecieri, si promit sa imi storc "creerii", si sa vin si cu ceva mai interesant :)

Anonymous said...

La 1 si 2 nu imi place ca ai ars cerul, la 3 imi place unghiul dar nu prea ai detalii pe negru
7 si 8 sunt cele mai reusite
La panninguri mai ai ceva de lucrat..